Who Is Professor BSS

My photo
Professor BSS is the Author of The KeRahsiaan Rahsia Budi Suci Sejati Blog. (RBSS). The contents of this Blog was written and emphasize on and as The Alternative & Additional Information Provider for knowing the secret of our soul and Professor BSS is the The Brainstormer. Unveiling the Truth about RBSS knowledge from the different kind of perspective. And helping you in understanding the secrets of the creation of Human Beings from different views. The RBSS's Blog was formerly published in the Yahoo 360 since 16th December 2007, and drawn more than 68,000 viewers till end of May 2009. Due to Yahoo 360 are no longer in service after 13th July 2009, the RBSS Blog's needs to be transfer to other Blog server. Now..RBSS Blog is in Blogger's Blog...Professor BSS wish all of you a pleasant reading and pray for all of you a very good luck in finding the truth!!!...... The RBSS BLOG was transferred from Yahoo 360 on the 31st May 2009.

Stats Counter started on 6th June 2009


View My Stats

Thursday, June 4, 2009

RAHSIA BUDI SUCI SEJATI - Post #160

RAHSIA BUDI SUCI SEJATI - Post #160

THE Q&A #11 - TRANSFORMER 50 REPLIED

Post kali ini adalah untuk menyiarkan extract email daripada TRANSFORMER 50 daripada siri email beliau kepada saya, dan untuk memberikan KE-ADILAN kepadanya...saya siarkan email beliau yang terkini buat renungan kita bersama...

Dan extract email beliau adalah seperti berikut:-

transformers 50

Thursday, May 15, 2008 11:50:55 AM

To:Professor BSS Sejati

Tuan Prof

Saya sesal dan ingin meminta maaf kerana secara tidak lansung saya telah memperendahkan akhlak dan usaha tuan.

Dengan statement "Tuan Prof memang seorang IT savvy, seorang intellect dan seorang yang pandai menaip sahaja"

Sesungguhnya saya bermaksud "dan seorang yang fasih menaip" bukan seperti diatas.

YES!!! Blog Prof really attracted those people yang berkenaan.

Motif saya adalah:

1. Mengingati. Secara ikhlas memberi kritikan (positive) dan tujuan saya adalah untuk saling mengingati member2 termasuk Prof bahawasanya ilmu dan amalan yang unik ini tidak boleh di perolehi sendirian dan ianya haruslah berguru kerana setiap amal tanpa ilmu tidak menfaatkan apa2 dan setiap ilmu tanpa guru pun begitu juga.

2. Keharmonian. Soal/jawab dari beberapa orang ahli kelihatan sungguh hangat, kerana itulah saya takut akan menjejas keharmonian bss dan akan menimbulkan pertelagahan diantara kita. (from my perpektif, sedikit sebanyak saya tahu apakah maksud2 dan pertanyaan yang mereka ajukan itu).

Sesungguhnya saya didatangi oleh beberapa orang member tentang blog Prof ini, percayalah saya tidak pernah mengutuk atau memberikan pandangan yang negative, malahan memberi sokongan kerana sedikit sebanyak ada orang yang ingin mengenegahkan dan menyumbangkan maklumat sebagai references.

Lastly, tujuan saya menulis ini bukanlah untuk mendapatkan attraction/attention dari orang ramai nor distraction of your work.

Sekali lagi mohon maaf diatas kesilapan diatas ulasan pada email saya yang lepas maupun diatas.

Wasallam,

Transformers 50

**********************************************************************************

PROFESSOR BSS MENULIS

Sebabai seorang manusia biasa, saya dengan senang dan terbuka hati menerima permohonan maaf daripada TRANSFORMER 50 atas dasar peri kemanusiaan sesama bangsa manusia, dan saya menyifatkan bahawa permohonan maaf ini adalah ikhlas daripada hati sanubari TRANSFORMER 50...

Dengan itu saya meminta agar semua pembaca umum akan menerima keadaan ini dengan fikiran yang terbuka dan saya meminta agar jangan ada lagi pertikaman lidah melalui email mengenainya lagi....

Saya juga secara peribadi, ingin mengucapkan syabas dan tahniah kepada TRANSFORMER 50 di atas kesanggupan dan keberanian beliau untuk membuat permohonan maaf, kerana bukan semua orang yang mampu melakukan apa yang di lakukan oleh TRANSFORMER 50 ini....Syabas buat anda!...

Dan, saya juga ingin mengucapkan rasa terima kaseh kepada TRANSFORMER 50 di atas apa juga saranan dan kritikan yang membina terhadap perkembangan Blog Rahsia Budi Suci Sejati ini, semoga kewujudan Blog RBSS ini dapat di kembangkan dan memberi lebh manfaat kepada orang-orang yang menghendaki rungkaian keilmuan di dalamnya....

Wassallam!

Professor BSS (professor_bss@yahoo.com)

Thursday May 15, 2008 - 06:03am (PDT)

No comments: