Who Is Professor BSS

My photo
Professor BSS is the Author of The KeRahsiaan Rahsia Budi Suci Sejati Blog. (RBSS). The contents of this Blog was written and emphasize on and as The Alternative & Additional Information Provider for knowing the secret of our soul and Professor BSS is the The Brainstormer. Unveiling the Truth about RBSS knowledge from the different kind of perspective. And helping you in understanding the secrets of the creation of Human Beings from different views. The RBSS's Blog was formerly published in the Yahoo 360 since 16th December 2007, and drawn more than 68,000 viewers till end of May 2009. Due to Yahoo 360 are no longer in service after 13th July 2009, the RBSS Blog's needs to be transfer to other Blog server. Now..RBSS Blog is in Blogger's Blog...Professor BSS wish all of you a pleasant reading and pray for all of you a very good luck in finding the truth!!!...... The RBSS BLOG was transferred from Yahoo 360 on the 31st May 2009.

Stats Counter started on 6th June 2009


View My Stats

Thursday, June 4, 2009

RAHSIA BUDI SUCI SEJATI - Post #240

RAHSIA BUDI SUCI SEJATI - Post #240 - KOMENTAR PROFESSOR

KOMENTAR PROFESSOR #240 - KEJUTAN EMAIL PALSU

Pertama sekali saya ingin memohon maaf kerana anda di kejutkan oleh kiriman EMAIL PALSU yang menggunakan email address Professor BSS.

Perkara ini berlaku apabila SESEORANG telah MENGGODAM atau HACKED kata laluan atau pun password email tersebut lalu mengirim email tersebut kepada semua FRIENDS Professor BSS di dalam ADDRESS BOOK.

Tindakkan ORANG tersebut selang beberapa minit sahaja dengan MASA saya melayari internet dan oleh kerana itu, perbuatan ORANG ini dapat di kesan segera kerana saya menerima amaran dari pihak pengelola internet (yahoo.com)

Jadi..ORANG ini tidak dapat menghantar semua email tersebut kepada semua di dalam ADDRESS BOOK Professor BSS...

Oleh yang demikian, saya berharap para penerima email2 tersebut sudah jelas dengan kedudukan perkara yang sebenar.

ULASAN saya mengenai kejadian ini.....

Mudah sahaja...ini adalah kerana ADA PIHAK-PIHAK yang tertentu yang merasa GUSAR dengan PENGUMUMAN Professor BSS untuk mengadakan KURSUS KEFAHAMAN yang di umumkan secara TERBUKA.

Mereka MELIHAT tindakkan Professor BSS ini TELAH MEMBELAKANGKAN GURU dan pihak-pihak PERSATUAN BSS yang ada, juga DI LIHAT TELAH MENG-AIBKAN mereka dari sudut KEBOLEHAN MENDIDIK dan PENGURUSAN pembelajaran Ahli-Ahli RBSS secara umumnya.

Oleh kerana SIFAT KEBENCIAN YANG SANGAT MENDALAM terhadap Professor BSS ini lah yang telah MENDORONG pengikut-pengikut bawahan untuk BERTINDAK memalukan dan merosakkan IMAGE Professor BSS.

Jika di kaji dari segi KEPAKARAN atau KEPANDAIAN mengenai BAHASA KOMPUTER, ORANG yang melakukan kerja ini bukan lah dari kalangan yang BUTA KOMPUTER, ORANG ini sememangnya sangat PAKAR di dalam bidang ini.

TETAPI ia telah menggunakan KEPAKARAN nya ke jalan yang SALAH, di mana HUKUM di dalam DUNIA CYBER perbuatan ini telah MELANGGAR PERATURAN dan UNDANG-UNDANG CYBER, dan boleh di hukum jika tertangkap!...

Apatah lagi jika di lihat dari HUKUM AGAMA ISLAM, ORANG ini juga telah melanggarnya dengan sengaja...Dan jika di lihat dari SUDUT KE-RBSS-AN pula, ORANG ini telah berada di dalam tahap KHIANAT/ZALIM!!!, dan HUKUMnya ORANG ini telah TERDEDAH kepada KEMUDARATAN kerana tidak akan di lindungi oleh CAHAYA BUDI daripada SASARAN nya.

Saya melihat kejadian ini sebagai suatu HASUTAN IBLIS kepada mereka agar dapat MENGGAGALKAN segala usaha yang akan di jalankan oleh Professor BSS untuk Masyarakat RBSS seluruh Dunia...

Dan saya tidak akan tergugat atau pun terikat dengan apa juga MUSLIHAT yang di lakukan oleh IBLIS dan kuncu-kuncunya samaada daripada Mahluk Jin mahupun Manusia...

Setiap USAHA dan PERANCANGAN yang bermanfaat kepada semua Masyarakat RBSS akan di teruskan seperti yang di rancangkan...

Kepada Ahli-Ahli yang berkeinginan untuk mempelajari dan ingin menaikkan tahap kefahaman mereka mengenai RBSS, hantarkan permohonan anda sekarang dan segala butir-butir untuk bermohon telah di jelaskan di dalam Posting #236.

Maklumat diri yang tidak sempurna atau yang di reka-reka tidak akan di layan...Dan segala Maklumat mengenai Jadual Waktu & Lokasi kursus akan di beritahu melaui email anda.

Permohonan bagi tujuan mendaftar hendak lah di alamatkan kepada email berikut:-

rbss_prof_blog@rocketmail.com

Dan mulai dari tarikh hari ini, semua pertanyaan yang ingin di ajukan kepada Professor BSS hendaklah menggunakan email address yang terbaru ini:-

professor_bss99@yahoo.com.au

Sekian,

Wassallam!

Professor BSS

Tags: | Edit Tags
Saturday April 25, 2009 - 01:12am (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 0 Comments

No comments: