Who Is Professor BSS

My photo
Professor BSS is the Author of The KeRahsiaan Rahsia Budi Suci Sejati Blog. (RBSS). The contents of this Blog was written and emphasize on and as The Alternative & Additional Information Provider for knowing the secret of our soul and Professor BSS is the The Brainstormer. Unveiling the Truth about RBSS knowledge from the different kind of perspective. And helping you in understanding the secrets of the creation of Human Beings from different views. The RBSS's Blog was formerly published in the Yahoo 360 since 16th December 2007, and drawn more than 68,000 viewers till end of May 2009. Due to Yahoo 360 are no longer in service after 13th July 2009, the RBSS Blog's needs to be transfer to other Blog server. Now..RBSS Blog is in Blogger's Blog...Professor BSS wish all of you a pleasant reading and pray for all of you a very good luck in finding the truth!!!...... The RBSS BLOG was transferred from Yahoo 360 on the 31st May 2009.

Stats Counter started on 6th June 2009


View My Stats

Thursday, June 4, 2009

RAHSIA BUDI SUCI SEJATI - Post #179

RAHSIA BUDI SUCI SEJATI - Post #179

KOMENTAR PROFESSOR #10

Pertama sekali saya ingin mengucapkan tahniah kepada ahli-ahli yang telah menjalani Upacara Merasol melalui ketiga-tiga Persatuan RBSS yang ada, yang kebanyakannya di adakan di bulan june ini....Tahniah sekali lagi kerana anda berjaya melangkah setapak lagi ke peringkat yang lebih tinggi!!!

Pada kali ini, saya ingin memberikan beberapa komen berkenaan dengan beberapa jenis soalan yang di kemukakan oleh ahli-ahli RBSS dari seluruh Negara Malaysia, Singapura dan di mana juga anda berada...

Saya rasa terkilan dan gusar sedikit kerana di tanyakan soalan-soalan yang sangat ASAS atau yang soalan-soalan yang MUDAH DI DAPATI dari guru-guru yang ada....

Soalan-soalan yang TIDAK AKAN SAYA JAWAP MELALUI POST atau pun EMAIL ialah seperti:-

· Boleh tak Prof terangkan cara-cara menggunakan 50 jurusan RBSS satu persatu?

· Boleh tak Prof terangkan apakah itu "Switch-On"?

· Boleh tak Prof terangkan bagaimana hendak gunakan jurusan-jurusan?

· Boleh tak Prof terangkan cara-cara berjurus?

· Boleh tak Prof terangkan cara-cara isi pokok badan?

· Atau soalan-soalan yang telah saya kemukan di dalam post!!!

Kerana ramai yang berkata bahawa mereka adalah murid yang baharu belajar dan ada juga dari orang-orang Persatuan dan memegang beberapa jawatan penting...ini bermakna mereka ini MASEH DI BAWAH NAUNGAN GURU-GURU dan sering bertemu dengan guru!!!, jadi apakah relevannya bertanyakan soalan yang sedemikian rupa???, sedangkan meraka boleh bertanyakan perkara tersebut kepada Guru-Guru mereka!!!

Melainkan, jika soalan-soalan mereka tidak dapat di jawap oleh Guru-Guru yang sediaada!!!

Kecuali, jika anda di perantauan yang jauh dari ahli-ahli RBSS atau tidak lagi menganggotai mana-mana Persatuan RBSS di atas pelbagai sebab-sebab yang munasabah, maka soalan-soalan yang sedemikian akan di ambil kira dan di pertimbangkan untuk di berikan jawapan!!!

Oleh yang demikian, setelah di kaji buruk dan baiknya...mulai pada masa ini SETIAP SOALAN yang di ajukan kepada saya (Professor BSS) anda di kehendaki untuk menyertakan:-

1. Nama Sebenar selain Nickname yang tertera

2. Dari Guru dan Persatuan mana anda mempelajarinya

3. Dan kedudukan mana anda berada di dalam Peringkat RBSS

4. Berapa tahun atau lama anda telah mempelajarinya (atau tarikh mengisi)

5. Alamat Email peribadi anda

Segala keperluan maklumat tersebut akan membolehkan saya menimbang dan meneliti sejauh mana BANTUAN yang anda perlukan dan NASIHAT yang bagaimana yang boleh saya hulurkan atas dasar KEIKHLASAN mempelajari keilmuan RBSS ini...

Jika anda GAGAL untuk memberikan saya segala MAKLUMAT yang saya perlukan itu, terlebih dahulu saya meminta maaf kerana SOALAN ANDA ITU TIDAK AKAN SAYA JAWAP!!!...

TERKECUALI jika anda melakukan POST COMMENT melalui Blog RBSS ini.....

Langkah ini saya ambil, setelah saya mengkaji dan meneliti soalan-soalan yang di hantar melalui:-

1. Post Instance Message

2. Email Professor BSS

Di mana ramai yang mengemukakan soalan dan mengharapkan jawapan tanpa KEILHLASAN dan KESUNGGUHAN untuk belajar secara JUJUR...

TETAPI ramai juga yang memenuhi syarat-syarat tersebut TANPA DI MINTA OLEH SAYA dan saya ucapkan rasa jutaan terima kaseh kepada anda!!!

Kepada para penyoal yang baharu dan yang lama tetapi maseh tidak menepati SYARAT seperti yang saya kemukakan di atas, haruslah berbuat demikian dan sekiranya anda IKHLAS dan JUJUR untuk mempelajarinya, saya dengan senang hati akan memberikan tunjuk ajarnya dengan seikhlas-ikhlasnya!!!

Dan jangan DI SAMAKAN TUJUAN saya menggunakan NICKNAME PROFESSOR BSS sebagai PENULIS BLOG RBSS ini dengan NIAT anda UNTUK BELAJAR tetapi menggunakan NICKNAME JUGA...kerana anda adalah PENYOAL dan kategori PENYOAL ini adalah lebih ramai daripada PENJAWAP iaitu Professor BSS yang ada hanya satu!!!

Di harap dengan SYARAT-SYARAT MENGEMUKAN SOALAN YANG BAHARU ini, ianya tidak akan menghalang pembelajaran keilmuan RBSS ini terhadap orang-orang yang benar-benar mengejar ilmu ini secara JUJUR dan IHKLAS!!!...

Yang pasti dan yang boleh anda yakini ialah, setiap maklumat peribadi yang anda sertakan itu adalah DI RAHSIAKAN dan TIDAK AKAN DI SIARKAN kecuali NICKNAME anda sahaja....itupun jika soalan anda relevan untuk di siarkan kepada umum...

Di harap anda semua dapat memahami keperluan yang saya kemukakan ini.

Wassallam!
Professor BSS (professor_bss@yahoo.com)
Saturday June 14, 2008 - 01:44pm (PDT)

No comments: