Who Is Professor BSS

My photo
Professor BSS is the Author of The KeRahsiaan Rahsia Budi Suci Sejati Blog. (RBSS). The contents of this Blog was written and emphasize on and as The Alternative & Additional Information Provider for knowing the secret of our soul and Professor BSS is the The Brainstormer. Unveiling the Truth about RBSS knowledge from the different kind of perspective. And helping you in understanding the secrets of the creation of Human Beings from different views. The RBSS's Blog was formerly published in the Yahoo 360 since 16th December 2007, and drawn more than 68,000 viewers till end of May 2009. Due to Yahoo 360 are no longer in service after 13th July 2009, the RBSS Blog's needs to be transfer to other Blog server. Now..RBSS Blog is in Blogger's Blog...Professor BSS wish all of you a pleasant reading and pray for all of you a very good luck in finding the truth!!!...... The RBSS BLOG was transferred from Yahoo 360 on the 31st May 2009.

Stats Counter started on 6th June 2009


View My Stats

Thursday, June 4, 2009

RAHSIA BUDI SUCI SEJATI - Post #197

RAHSIA BUDI SUCI SEJATI - Post #197

THE SECRET OF...#2 - JAJARAN TENAGA KUASA

Bab ini saya ingin merungkai mengenai JAJARAN TENAGA KUASA atau ENERGY FIELD yang di kuasai oleh KERAHSIAAN CAHAYA BUDI

Melalui banyak Posting, saya banyak memperkatakan bahawa TENAGA atau POWER CAHAYA BUDI itu akan MELIPUTI ROH DAN JASAD MANUSIA!!!,...Dan bab kali ini saya menyentuh yang berkenaan dengan TENAGA atau POWER yang MELIPUTI JASAD.....

Bagi yang baharu mempelajari KEILMUAN RBSS ini, harus di ketahui bahawa setiap anggota tubuh badan kita ini DI PENUHI OLEH TENAGA DARI CAHAYA BUDI tersebut!!!...

Ini termasuklah:-

1. Pada RAMBUT

2. Pada BULU ROMA

3. Pada PELUH

4. Pada AIR MATA / AIR LIUR

5. Pada APA YANG DI PAKAI PADA BADAN

Juga termasuk pada:-

1. Pada KESAN TAPAK KAKI

2. Pada KESAN SENTUHAN ANGGOTA BADAN

3. Pada KESAN TEMPAT YANG DI DUDUKI

4. Pada PAKAIAN YANG DI TANGGALKAN

5. Pada APA YANG DI SENTUH

Semuanya AKAN MENINGGALKAN TENAGA ATAU POWER dalam masa 24 JAM BERIKUTNYA....

KEJADIAN ini bukanlah sesuatu yang LUARBIASA atau pun ANEH, tetapi itu adalah KESAN SEMULA-JADI yang wujud pada orang-orang yang memiliki KERAHSIAAN RBSS ini, sehingga jika GUGURNYA sebarang RAMBUT atau pun BULU ROMA dari tubuh kita, rambut atau bulu roma itu akan TETAP memiliki TENAGA atau POWER dalam masa 24 JAM BERIKUTNYA...dan tetap BERFUNGSI sebagaimana kekuatan TENAGA yang maseh ada di tubuh badan!!!

Sebenarnya kita tidak perlu bersusah payah untuk "mengisi" sesuatu "benda" bagi pelbagai tujuan, cukup dengan memberi sentuhan pada sesuatu atau objek, maka sesuatu atau objek tersebut akan menerima TENAGA atau POWER yang kita tinggalkan...tidak perlu jampi serapah untuk berbuat demikian!!! (hanya tertakluk untuk jangkamasa 24 jam sahaja)

ITU SEBABNYA

Kebanyakan Mahluk Ghaib yang berketurunan JIN, akan berebut-rebut untuk memiliki atau menduduki bekas dan apa juga peninggalan yang kita tinggalkan, kerana mereka (jin) akan merasa SELAMAT apabila menduduki atau memilikinya, walaupun untuk jangkamasa 24 JAM sahaja...

Harus di ingat bahawa Mahluk Jin TIDAK DI KURNIAKAN CAHAYA BUDI seperti yang di kurniakan kepada Mahluk Manusia...di sebabkan hal ini juga, Mahluk-Mahluk Jin AMAT MENYUKAI Manusia-Manusia yang Ber-RBSS dan akan cuba mendekati diri kita sedekat yang mereka mampu!!!, kebanyakannya tidak mampu untuk berada terlalu dekat kerana KEPANASAN KECAHAYAAN CAHAYA BUDI!!!

Fenomena ini juga yang mengakibatkan ramai orang-orang yang BIJAK PANDAI menganggap bahawa kita yang Ber-RBSS bersahabat dengan Mahluk Jin!!!, di mana HAKIKAT SEBENARNYA ialah Jin-Jin tersebut cuba untuk meraih manfaat dari KECAHAYAAN yang kita miliki TANPA DI UNDANG!!!

Mahluk Jin yang cuba mendekati kita itu sebenarnya bukan untuk bersahabat atau berhasrat untuk menjadi Khadam kita, tetapi sekadar merasa terselamat dari mara bahaya jika dapat menduduki kesan atau pun bekas yang kita tinggalkan...itu sahaja!, kerana mereka tahu dan dapat melihat kehebatan CAHAYA yang manusia miliki.

Dan jangan lupa apa yang telah saya rungkaikan melalui Posting berkenaan 7 PETALA BUMI & 7 PETALA LANGIT

Professor BSS (professor_bss@yahoo.com)

Tuesday July 22, 2008 - 12:13pm (PDT)


No comments: