Who Is Professor BSS

My photo
Professor BSS is the Author of The KeRahsiaan Rahsia Budi Suci Sejati Blog. (RBSS). The contents of this Blog was written and emphasize on and as The Alternative & Additional Information Provider for knowing the secret of our soul and Professor BSS is the The Brainstormer. Unveiling the Truth about RBSS knowledge from the different kind of perspective. And helping you in understanding the secrets of the creation of Human Beings from different views. The RBSS's Blog was formerly published in the Yahoo 360 since 16th December 2007, and drawn more than 68,000 viewers till end of May 2009. Due to Yahoo 360 are no longer in service after 13th July 2009, the RBSS Blog's needs to be transfer to other Blog server. Now..RBSS Blog is in Blogger's Blog...Professor BSS wish all of you a pleasant reading and pray for all of you a very good luck in finding the truth!!!...... The RBSS BLOG was transferred from Yahoo 360 on the 31st May 2009.

Stats Counter started on 6th June 2009


View My Stats

Thursday, June 4, 2009

RAHSIA BUDI SUCI SEJATI - Post #154

RAHSIA BUDI SUCI SEJATI - Post #154

THE Q&A #8 - KHUSUS UNTUK POLAN ABDULLAH

Saya di ilhamkan untuk memberikan panduan kepada POLAN ABDULLAH supaya dapat melayari ADDRESS WEBSITE yang tertera di bawah ini, bagi menyaksikan salah satu dari contoh-contoh SIKSAAN KUBUR...

<"http://hubpages.com/hub/Torture_in_a_TOMB" >

Ilham ini di terbitkan oleh ALLAH SWT sewaktu saya nyenyak tidur pada malam Rabu 30-04-2008, dan di kejutkan oleh Malaikat Zabaniah, pada jam 4 pagi waktu Malaysia semata-mata untuk melakar Posting untuk kali ini....

Sebenarnya dan seikhlasnya, isu POLAN ABDULLAH telah tidak menjadi FOKUS saya, setelah melakukan beberapa siri jawapan melalui Post-Post #148, #149 dan #150...

TETAPI saya di minta untuk menyiarkan WEBSITE ADDRESS tersebut yang memuatkan sebuah kisah seorang lelaki yang berumur 18 tahun yang meningggal dunia dan di kebumikan...tetapi menurut ceritanya, pihak keluarga si mati telah menggali kubur lelaki tersebut dalam masa 3 jam kemudian selepas di kebumikan atas sebab-sebab penyiasatan selanjutnya bagi memastikan sebab-sebab kematiannya...dan cerita SIKSAAN KUBUR itu terbit setelah mayat lelaki tersebut di keluarkan dari kubur....(sila layari website tersebut bagi melihat gambar-gambarnya)

Dan ketika saya melakukan lakaran untuk Post kali ini dan membuka website yang di sebutkan itu, fahamlah saya bahawa ALLAH SWT ingin saya MENUNJUKKAN KEPADA POLAN ABDULLAH, BAGAIMANA KESAN-KESAN DARI SIKSAAN KUBUR....dan ini sejajar dengan persoalan beliau melalui emailnya kepada saya (seperti yang saya siar di dalam Post #148)

Juga saya di fahamkan, peristiwa dari cerita SIKSA KUBUR tersebut juga akan BERSAMAAN DENGAN HUKUMAN YANG AKAN DI BERIKAN kepada orang-orang yang mempersendakan KEILMUAN ALLAH SWT dan mempermainkan ILMU-ILMUNYA....walau dengan apa cara sekali pun...di mana jasad mereka akan DI HIMPIT dan DI HANCURKAN melalui CENGKAMAN BUMI yang akan bertindak terhadap mayat-mayat dalam kategori itu dan di tambah dengan SIKSAAN yang di lakukan oleh Malaikat yang bertugas...

Di mana melalui pandangan mata kasar umum tidak akan dapat melihat kejadian tersebut tanpa kurniaan daripada ALLAH SWT bagi melihatnya.....

Saya juga di fahamkan bahawa, PERTUNJUK dari gambar-gambar SIKSA KUBUR tersebut HARUS DI BERIKAN KEPADA POLAN ABDULLAH DENGAN SEBERAPA SEGERA ATAS SEBAB-SEBAB YANG TIDAK DI JELASKAN....dan hanya POLAN ABDULLAH dan ALLAH SWT sahaja yang tahu cerita di sebalik cerita!!!...dan saya hanya melaksanakan tanggungjawap tersebut seperti yang di minta oleh Malaikat Zabaniah sahaja...........

KOMEN PROFESSOR BSS

Secara peribadi, saya tidak ingin terlibat dengan mana-mana permasaalahan di antara seseorang Mahluk Manusia dengan ALLAH SWT...dan oleh kerana ini adalah tugas khas yang di berikan kepada saya, maka saya laksanakan dengan ikhlas menurut permintaan yang di berikan.....

Kepada pihak pembaca umum....saya menasihati agar mengambil peristiwa ini sebagai IKTIBAR atau PERTUNJUK bahawa sesuatu itu TIDAK MUSTAHIL UNTUK BERLAKU.....di mana akan ramai pembaca yang akan tertanya-tanya KENAPA dan MENGAPA IANYA BERLAKU SEPERTI INI....dan bagi diri saya, hanya ALLAH SWT dan para MalaikatNya sahaja yang mengetahui duduk perkara yang sebenarnya......

Juga saya ingin menasihati para pembaca umum, agar lebih berhati-hati untuk memberikan sebarang KOMEN-KOMEN mengenai KEILMUAN KERAHSIAAN RAHSIA BUDI SUCI SEJATI ini, seperti mana yang pernah saya sebutkan di dalam Post-Post #148, 149, 150 bahawa ALLAH SWT MENJAGA RAHSIANYA SEPERTI IA MENJAGA DIRINYA SENDIRI......

Saya secara peribadi, akan menerima sebarang KOMEN-KOMEN dari pembaca umum sebagai Penulis Blog Rahsia Budi Suci Sejati ini...TETAPI saya tidak dapat MENJAMIN apakah KESAN-KESAN atau CONSEQUENCES yang akan berlaku terhadap KOMEN-KOMEN yang BERUNSURKAN PENGHINAAN DAN PERSENDAAN terhadap Keilmuan RBSS ini, jika ianya DI NIATKAN seperti demikian....dan contohnya seperti KES POLAN ABDULLAH ini.....Only GOD knows!!!!

Dan dengan ini, saya TAMATKAN KES POLAN ABDULLAH setakat posting ini sahaja, dan selainnya terpulanglah kepada POLAN ABDULLAH dengan ALLAH SWT.....dan marilah kita meneruskan pembelajaran mengenai KeRahsiaan Rahsia Budi Suci Sejati seperti biasa...moga-moga kita akan mendapat lebih banyak PERTUNJUK dan HIDAYAH daripada ALLAH SWT dan di hindarkan daripada sebarang KESILAFAN dan di hindarkan dari melakukan DOSA-DOSA YANG BESAR....Amiiiiin............

Wassallam!

Professor BSS (professor_bss@yahoo.com)

Tuesday April 29, 2008 - 05:29pm (PDT)


No comments: